Окуу башкармалыгынын башчысы
Билими
1981–1986-жж. – Белорус политехникалык институту,
адистиги: машина куруу,
квалификациясы: Машина куруу тармагындагы дисциплиналар боюнча инженер–педагог;
1991–1993-жж. – КР Улуттук илимдер академиясынын «ИМПУЛЬС» ИИБ, аспирантура;
2001-ж. – техника илимдеринин кандидаты 05.02.18 «Механизмдер жана машиналар теориясы» адистиги боюнча;
2003-ж. – КРдин билим берүүнүн отличниги;
2008-ж. – Эл аралык инженер-педагог (IGIP, RUS-Moscow, Sep, 2008, KGR-005).
Эмгек ишмердүүлүгү
2021-жылдан азыркы убакка чейин – Окуу башкармалыгынын башчысы;
2017–2021-жж. – «Инженердик педагогика» кафедрасынын доценти;
2010–2017-жж. – «Инженердик педагогика» кафедрасынын башчысы, доцент;
2007–2010-жж. – И. Раззаков атындагы КМТУнун Аралыкта окутуу жана квалификацияны жогорулатуу институтунун директорунун орун басары;
2007-ж. (04–09) – Аралыкта окутуу жана квалификацияны жогорулатуу институтунун директорунун милдетин аткаруучу;
2005–2007-жж. – «Инженердик педагогика» кафедрасынын доценти Дистанттык окутуу борборунун директорунун орун басары;
2003–2005-жж. – «Инженердик педагогика» кафедрасынын башчысы, доцент;
1996–2003-жж. – «Инженердик графика» кафедрасынын ага окутуучусу, доцент;
1993–1996-жж. – «Инженердик педагогика» кафедрасынын окутуучусу, ага окутуучусу;
1991–1993-жж. – КР УИА аспиранты;
1988–1991-жж. – «Графика» кафедрасынын стажер-окутуучусу, окутуучусу, стажер-изилдөөчү;
1986–1988-жж. – ФПИнин «Техникалык физика» кафедрасынын окуу мастери, улук инженери.
Илимий-изилдөө иштери
ИИИдин тематикасы: «Кесиптик билим берүүнүн заманбап көйгөйлөрү».
2016–2017-жж. – И. Раззаков атындагы КМТУнун физико-техникалык көйгөйлөрдүн илимий-изилдөө институтунун улук илимий кызматкери.
30дан ашуун илимий жана методикалык иштин, анын ичинде 2 ойлоп табуу боюнча патенттин (алардын бири – КРдин предпатенти), 15 окуу-методикалык иштердин, 13 илимий макаланын (5 РИНЦ) автору.
Германия жана Казакстанда илимий жана окуу стажировкаларынан өткөн.
Кызматтык милдеттери
Окуу башкармалыгын башчысы:
• Башкармалык кызматкерлеринин ортосунда милдеттерди бөлүштүрүп, алардын эффективдүү иштөөсүн камсыз кылат.
• Окутуу пландарынын шаблондорун иштеп чыгат, жумушчу окуу пландарын түзөтөт жана алардын аткарылышын, билим берүү программаларынын (ББП) ишке ашырылышын көзөмөлдөйт.
• Институттар, жогорку мектептер жана колледждер боюнча окуу жүгүн эсептөөнү жана кафедралар тарабынан педагогикалык курамдын (ПК) жүгүн өз мөөнөтүндө бөлүштүрүлүшүн көзөмөлдөйт.
• Окуу жүгүн бөлүштүрүүнү көзөмөлдөп, ПКнын оптималдуу штаттык бирдиктерин түзүүгө шарт түзөт.
• Кафедра окутуучуларынын окуу жүгүн аткаруусун талдап, анализдин жыйынтыктарын АИ боюнча проректорго сунуштайт.
• Университеттин сааттык фондунун түзүлүшүн жана анын рационалдуу пайдаланылышын көзөмөлдөйт.
• Окуу бөлүмүнүн иштеринин пландарын иштеп чыгып, АИ боюнча проректорго бекитүүгө берет жана алардын так аткарылышын камсыз кылат.
• Окуу бөлүмүнүн баардык документациясынын жүргүзүлүшүн көзөмөлдөйт.
• Окуу процессинин календардык графигин түзүп, анын аткарылышын көзөмөлдөйт.
• Студенттердин кыймылы боюнча эсеп жүргүзөт.
• Окуу бөлүмүнүн документациясын номенклатурага ылайык жүргүзүү, аларга кызматтык гана жеткиликтүүлүктү камсыз кылуу жана сакталуу талаптарын аткарууну уюштурат жана көзөмөлдөйт.
• Институттар, жогорку мектептер жана филиалдар тарабынан сабактардын, экзамендердин, консультациялардын жана студенттердин өз алдынча ишинин расписаниесин өз убагында жана сапаттуу түзүлүшүн, аудиториялык фондду рационалдуу пайдаланууну камсыз кылууну уюштурат жана көзөмөлдөйт.
• Жаңы окуу жылына даярдык үчүн аудиториялык жана лабораториялык фонддун, кафедралардын материалдык-техникалык базасынын абалын көзөмөлдөйт жана мезгил-мезгили менен текшерип турат; аудитория фондунун жүктөлүшүн көзөмөлдөйт.
• МАКтың курамдарын бекитүү үчүн төрагалардын жана мүчөлөрдүн талапкерлигин даярдоо иштерин уюштурат жана көзөмөлдөйт.
• МАКтын ишинде графиктердин, тиешелүү жоболордун талаптарынын сакталуусун, сапаттуу өткөрүлүшүн, документтештирилишин, жыйынтыктарынын чыгышын жана отчеттордун берилишин камсыз кылат.
• Студенттердин баардык түрдөгү практикаларын көзөмөлдөйт.
Начало формы

